The Secret Teaching Of All Ages

To live in the world without becoming aware of the meaning of the world is like wandering about in a great library without touching the books..

Monday, October 17, 2011

Malam Foodnatic

Assalamualaikuuuuumm~~~

dear readers,bloggers,and STALKER!!
hahah!

ok la,post kali ni bukan lah bertujuan utk meng'attack' si stalker di blog ni..
dh nama pon blog umum,klau taknak org baca..
wat private la..btul tak?

so xde istilah stalker la di sini okeyh~
stalker adalah reader..

so sila lah bertandang di blog ni smpai anda muak..

okeh..

post aku arini juz utk cter pasal MALAM FOODNATIC hari ahad lepas..
'malam foodnatic' tu hapo?

malam tu adalah utk meraikan para ahli kelab foodnatic (kot)~
ntoh la..aku pon x bpe sure sgt ape tujuan mlm tu di adakan,hahahah!

kelab foodnatic ni yg disertai oleh para dietitian dan nutritionist..

kira lebih kurg mcm majlis makan2 la..
then ade la persembahan dari kami student2..

aku join buat persembahan,weee~..
persembahan ktorg simple je..
nk kata koir pon tak yakin je..
bukan koir kot,mungkin lebih kepada karaoke..
nyanyi lagu ella..standing in the eyes of the world..

naseb bek nyanyi ramai2 plus ade back-up lagu ella tu~..
klau tak,terserlah abes suara aku yg sumbang ini..huah3..

malam tu bez la jugak..
aku rasa enjoy..
tetibe rasa makin rapat ngan course-mate aku
yg slama ni rasa "tak-bpe-nk-rapat"..

and makin kenal la ngan perangai mereka2 itu..
ade gak yg nmpak je pemalu (lelaki okeh)..
tapi hakikat nya..
sgt lah kelakar ngan ape yg dia dh buat mlm tu..
tak sngka giler dia mcm tu..
lawak3!!

ape yg dia buat?
rahsia laa..
mane leh gtaw aib org..
hak3~

malam tu ktorg tngkap bnyk sgt gmbr..
hepi memanjang mlm tu..

ade gak 'orang' peymes tu tngkap gmbr ngan para peminat..
untung laaa~
*tak jelez pon~..takjelez2..*



hohohohoh!

ok la,xde pape dh nk cter..
nk cter pon bnda private sgt..
takleh2..

so dgn itu...
saya akhiri post ini dgn gambo2..
dan akhiri juga dgn salam sejahtera..
Assalamualaikum..


Housemate kuh~

bersama abang faizal (senior final year)

bersama abg syapiq,hehe..

bersama abg wong (pakwe baru aku),haha..

happy!


fida dan aleen

aleen dan abi bersama wong

KAMI dan WONG





HABES!

No comments: