The Secret Teaching Of All Ages

To live in the world without becoming aware of the meaning of the world is like wandering about in a great library without touching the books..

Saturday, December 3, 2011

HAPPY NYERRR!!

Assalamualaikumm....~

berita baikkk!berita baiiikkk!
heheh..

berita ape yg baik sgt nih?

berita baik buat aku je..
hahahaha..

okeh..firstly aku nk ucapkan syukur dlu,ALHAMDULILLAHHH!!

cter nye bermula hari jumaat lepas..
pada 2 hbln 12 tahun 2011..
pagi tu pkul 9-10 cam tu..
sedang aku sedap beradu melayan mimpi..
*jumaat la katakan~ xde kelas,tido la,ape lagi..*
HAHAHAHA!
statement yg agak memalukan,tapi nk tulis gak!lalalalalala..

tetiba hp aku berdering..
dlm keadaan mamai aku pon angkat la..
nombor yg aku x knal?

aku: hello??

pemanggil : hello, ni cik Rafidah ke?

aku : yer~nape?

pemanggil : saya nk bgtaw ni,cik Rafidah dapat biasiswa JPA.

aku : ..................(silent)

aku : hah?!jpa??J.P.A ke??

pemanggil : yer,jpa..

aku : tapi saya x smpat isi borang pon..cmne plak blh dpt?

pemanggil : cik tak isi??? (dah pelik)

aku : eh!eh!ade isi,ade isi..tapi isi main2 je,
sbb time isi borang tu,saya x dpt tawaran mne2 u pon lagi..

pemaggil : oh..kira isi la tu..

then aku baru teringat yg time isi borang jpa dlu,
aku bajet cam aku akan dpt twaran uitm dlm masa terdekat..
tup,tup..
x dpt pon..
so aku igt bnda ni berlalu cam tu je la..
tapi...

aku : tapi saya skng kt upm..

pemanggil : eh?!tapi kt borang ni status cik uitm..camne eh?

aku : *dah glabah kot2 x dpt pulak*

pemanggil : takpe2,saya check dulu,nti saya kol cik balik yer..

aku : ok..

..........................

menunggu dgn penuh ketekunan..

10 minit rasa mcm 10 jam..

hp berdering..~

aku : hello..

pemanggil : okeh,skng cik nak ke tak nak?

agak pelik soklan nih..mesti la nak!

aku : nakkkkkk!!nakkkkk!!

pemanggil : (tergelak kecil) ok2..skng mcm ni,cik bkak laman web jpa,
then klik e-penawaran and print semua dokumen2 tu..
then cik kne tambah surat rasmi menyatakan bahawa cik telah bertukar universiti..
dari uitm ke upm,ok?

aku : okeh! (dgn excited nye)..mekasih3!

siyes time tu aku rasa mcm nk menangis je!
ye la,bnda baik yg x pnah dijangka tetiba dtg!
seronok gilern!
tak tahu nk ckp ape..
rasa nk mngalir air mata kesyukuran..

rasa mcm .....
tak tahu lah cmne nk desribe lagi..haha..

aku gtaw bnda ni kt sni siyes bukan sbb nk riak or whatsoever..
siyes xde rasa tu semua..
juz rasa hepi je..
hepi sgt3!
and bnda hepi msti la nk share ngan org lain ye x?
hohohoho..

so,tu je cter aku..
till then,salam!
^,^

No comments: