The Secret Teaching Of All Ages

To live in the world without becoming aware of the meaning of the world is like wandering about in a great library without touching the books..

Tuesday, March 20, 2012

Program..program..program..

Assalamualaikum kawan-kawan!

haaaaaiiiiiih..
*belum pape dh ngeluh*
sekarang ni aku tanak lah ulang ayat yg ntah brape kali aku dah ulang tu kan..
"lamanya aku tak update blog ni kan,maaf lah,skng ni aku agak biji (buzy) sket"

sebenarnye bnyk benda aku nk cter,tapi selalu tak sempat kan..
so hari ni aku citer la ok..wlaupun xde yg mahu mendengar..kan...sobs2..
buat ayat sedih boleh~
sebab ape takde yg mahu mendengar?
sebab semua hanya membaca...AHAHAHHA~!!

ok tak lawak~
aku cuba lebih baik lain kali..
oh,ye..
aku sekarang ni berada di dalam minggu exam..
tapi tgk la ni..
siap boleh menghapdet hapdet bagai..
ini semua KERNA esok takde paper,lusa baru ade,hahah~
pelajar yang teruk cemerlang la katakan~

ok,skng aku story-mory citer yg mane sempat la yeh..
setiap minggu, kolej aku ni ade program..
dan selalu nya mmg tak sah la kalau aku tak join program2 tu..
mesti ade je muka aku sebagai a.j.k bla bla bla..
semua sebab ape?sebab merit semata..uhuk2..

kebiasaanya aku akan pulun jadi a.j.k mane2 yg kosong la..
dan utk mnggu lepas2 ni,adalah minggu U.N.I.T (You and IT)
dan aku adalah a.j.k makanan..
mmg selalu muka2 a.j.k mkanan ni muka orang yg sama jerw~ ahahaha!

ari sabtu lepas,under program U.N.IT ni jugak
kolej aku adakan program "one day festival"


ktorg ade jemput ashraf muslim & sham kamikaze..
dgn ashraf muslim buat forum..


sham kamikaze plak buat bengkel gitar..


tiga gambar atas adalah gambar curik (tak mintak izin pun)..
sorik ya pakk~

dalam minggu tu mmg ade bnyk sgt program yg dijalankan..
mlm jumaat tu ade ceramah dari ustaz izhar arif..
kenal tak ustaz ni?
beliau adalah tenaga pengajar imam muda 2 kalau tak silap aku..
ceramah ustaz mlm tu sgt kelakar dan best..
tak boring langsung..


dan yg best nya..
aku kan a.j.k makanan utk program ni..
soooo....
ktorg la yg bertanggungjwb utk mkanan V.I.P-V.I.P nih..
dari situ..
makanya
telah wujudnya peluang utk aku lihat dgn lebih dekat para V.I.P2 tersebut..kih3!
*teruja dgn ashraf muslim je sebenarnya*


wuuuuuu~ abg ashraf muslim!!

.......................................

ok,stop la dgn cerita ashraf muslim ok..
mnggu lepas lagi lepas plak..
ktorg adakan PESTA ANG PAU..
aku dgn coursemate aku jadi a.j.k mainan..
utk aktiviti game..ade mcm2 jenis game..
ade pameran jugak..


ade wishing pond

ade naga yg comel.. (aku igtkan ayam@itik.. thehehe...)

dan yg penting!naga ni sama tinggi dgn aleen,ahah!comel!


happy throw..nk throw orang pun blh..JK.

and ade bnyk lagi kaunter permainan yg lain..
dan yang paling best sebab....

ada....




adaa...




adaaa....




KAMI!!

part yg paling best adalah masa majlis penutupan..
sbb ade bnyk persembahan yg sgt mngujakan..

ade persembahan diabolo yg ala2 main yoyo..



chinese drum..


yg ni aku sgt teruja sbb bunyik yg sgt kuat..
dalam dewan kan,opkos la kuat gilern..
dan gaya dorng mmg... perhhh~
sama dan serentak..ternganga aku tgk dorng mlm tu,hahahah~


try tgk video ni..
persembahan dorng tu ade la ala2 mcm dlm video ni..
tapi yg video ni over sket la kot,hihi~

and ade jugak persembahan orkestra..



manusia2 yg membuat persembahan ni semua nya orang cina..
and dorg ni orang luar yg dijemput utk buat persembahan pada malam tu..


the end..


ok,buat masa ni ITU JE LA yg aku nk citer..
till then,salam!
doakan aku utk exam ni!
tq semua!
INGAT!DOAKAN TAWWWW!!
baiiii~

No comments: