The Secret Teaching Of All Ages

To live in the world without becoming aware of the meaning of the world is like wandering about in a great library without touching the books..

Friday, February 15, 2013

Nangis dan senyum.. :(:

Assalamualaikum..

hai hai hai...!
harini bape hbln ye?
boleh tak cucu-cucu tolong ingatkan nenek yg dah nyayuk ni..*uhuk*
oohh!
15 haribulan ye?
mekasih ye,cu cu cu cumil..ha ha

hmm..
15 haribulan 2..
bermakna esok dah 16 haribulan dan lusa 17..
yeay!yeay!
lusa dah kena balik upm..
kitew shuke..kitew shuke.. hepi sangat~~

*rolling eyes*

huh..

"kenapa aku malas sgt nak masuk sem baru ni?"

mungkin setelah kurang-lebih sebulan berehat-rehat di rumah..
terasa sayang nk penatkan otak yg comel ni utk sem baru..
ha ha..

tapi demi masa depan yg lebih cemerlang gemilang terbilang..
maka aku akur dengan takdir yg telah ditentukan ini..
takdir yg mngatakan bahawa aku terpaksa jugak balik ke upm..
oh aku pasrah..
*nanges*

ok!..cukup dengan drama murahan sebentar tadi..
sekarang kita beralih ke topik yg lebih waras..

cuti CNY yg lepas..
aku dan keluarga aku bersama dgn saudara mara pergi bercuti ke Cameron..
(gaya dah macam nak buat karangan budak skolah rendah pulak)
HAR HAR.. -,-
ok sambung buat karangan..
kalau ikutkan,nak pegi ke cameron tu bukan la benda yg excited pun..
tapi kali ni lain sket..aku excited gilo nak pegi cameron..
sebab kali ni pegi bercuti beramai-ramai..
pegi bercuti dengan sedara-mara sedari-miri..
siap bawak opah sekali pegi bercuti..

dah lama kami tak pegi bercuti reramai macam tu..
and insyaAllah lepas ni kalau ade rezeki,boleh buat plan pegi bercuti sesama lagi..
ke tempat yg lebih menarik tertarik kau memang debab..!
HA HA..
*senyum*

ok dah habis dah aku bercerita..
karangan kali ni tak panjang dan tak pendek..just nice..
HA HA..

lately aku dah takde mood sangat nak hapdet blog ni..
lepas ni nak masuk sem baru lagi konpem la blog ni bakal bersawang..
mungkin aku patut upah sesapa utk tlg update blog ni utk aku kot~
mungkin la..mungkin~

SALAM.. :)






p/s: cuaca kat cameron dah tak berapa sejuk macam dolu-dolu..
so pagi hari tak perlu pakai baju tebal2 pun takpo.. ;)

No comments: