The Secret Teaching Of All Ages

To live in the world without becoming aware of the meaning of the world is like wandering about in a great library without touching the books..

Monday, April 30, 2012

Tarapapapa..


Assalamualaikum!!

hai semua..
maaf sebab dah laaaaamaaaa sgt tak update blog..
maaf..maaf..
well,u know..
bila dah lama tak menulis ni kan..eh?menulis ke menaip eh?hahaha..
konpius dgn bahasa sndiri..
well..bila dh lama tak meluangkan masa kt blog..
kemalasan diri ini semakin bermaharajaleleyyyhh~

sooo..!
mood aku buat masa ini adalah mood EXAM..
ok..exam ye?
hurmm..exam...
eh..jgn la pelik..
bila mood exam dtg mmg keje aku menghapdet blog pong~
MEMANG...MEMANG..~

kita kena la jadi kreatif sket..
bila mood exam, kita updet blog..online bebanyak..
bila mood memasak, kita gi basuh baju..
bila mood tido, kita gi jogging..
haaa...! baru la namanya kreatif dan kritis..
kemahiran insaniah rekaan rafidah anak cikgu rashid..HAHAH~

ok,disebabkan dah bnyk sgt bnda aku skip daripada menceritakannya di sini..
aku akan cerita la nanti ye ape yg aku nk cerita..
nk cerita skng pun x blh..
sbb tetibe ade akak senior msj..ade keje sket..
tadi time update ni mmg dh cdng nk bercerita panjang..
dapat msj akak ni terus terencat mood..

so..sori lah ye..
post kali ni bertujuan utk melepas rindu kt blog aje..
and utk org2 yg rindu aku jugak~
hahaha!
tarapapapa...i'm luvin' it..

eh!jgn lupa doakan aku utk exam kali ni ye...
eleh..test je pong~ apedehal.
kacang tergolek aje la..kan?kan?kan?
kalau kacang tergolek takpe..
aku riso aku yg bakal tergolek terguling atas katil bila dpt result nanti..


so..wish me luck..
doakan aku rajin study,jgn rajin online je..
heh..heh..heh..

k,till then..salam!

No comments: