The Secret Teaching Of All Ages

To live in the world without becoming aware of the meaning of the world is like wandering about in a great library without touching the books..

Sunday, January 13, 2013

Hei you! Lama tak jumpa~

Salam 'alaik..

well..long time no see,huh, bloggie?

makin meningkat dewasa ni,makin jarang pulak aku update blog ye..
biasalah..remaja membesar kan selalu sibuk dengan kehidupan sebagai student~
eh?remaja?masih kategori remaja lagikah aku?
wahaa..sudah 21 tahun rupanya..
masuk tahun 2013 ni,maka 21 tahun lah umurku..
tapi kalau ikut tarikh lahir,belum lagi..
so masih 18 tahun..heee~ :D

dah lama tak menaip kat sini rasa kekok pulak..
agak blur-blur ayam tak tahu nak taip ape..haha..
so sebagai warm-up session,aku just tulis entry yg pendek aje la kali ni..

oh ye lupa..
sekarang aku sedang cuti sem..ngeee~

blearggh~ -_-
cliche sgt kan~ ha ha..
semua orang pun tawu kau sedang cuti sem..
jadi tak payah nak over-excited buat announcement fida~
har har..
maafkan saya..

ekhemm *clearing throat*
ok..sampai sini je dulu warkah kanda buat adinda tersayang..
kita ketemu lagi di warkah akan datang ye..
heeee~
buhbai~

No comments: