The Secret Teaching Of All Ages

To live in the world without becoming aware of the meaning of the world is like wandering about in a great library without touching the books..

Saturday, July 4, 2015

Dietetik 4 tahun habis sudah.

Assalamualaikum~

Fuhh lama tak singgah nooohh~..
HA HA..

Rindu pulak rasa nak menulis kat sini.

Maafla dah lama x hapdet blog ni sebab busy dengan practical selama setahun ni.
So ni ade masa nak hapdet kenapa?
Sebab saya sudah habis belajar, wehuuuu!

Happykah? Tak tahu la patut happy ke sedih.
Happy sebab dah boleh start gapai cita-cita nak jadi Dietitian yg sebenar.
Happy sebab dah tak bergelar STUDENT Dietitian tapi bakal diberi gelaran Dietitian.
Sedih pulak kenapa?
Sedih sebab rindu kawan2.
Sedih sebab rindu suasana belajar.
Sedih sebab rindu segalanya!

Tapi alhamdulillah, banyak yg aku belajar sepanjang setahun practical ni.
Firstly Foodservice training kat Hospital Ipoh (HRPB),
then Outpatient and Inpatient I training kat Hospital Alor Setar (HSB),
next Inpatient II training kat Institut Jantung Negara (IJN),
then Community training kat Pusat Pemulihan Dalam Komuniti (PDK) Selayang,
and lastly Special Unit training kat Hospital Seremban (HTJ).

Terlalu banyak yg aku belajar dan aku bersyukur sgt atas segala ilmu.
Terima kasih Ya Allah sebab bagi aku peluang ini.
Terima kasih Ya Allah sebab kurniakan aku dengan kawan2 yg cukup sempurna.
Terima kasih Ya Allah utk segala nikmatMu. Alhamdulillah.

Kali ni aku taknak tulis panjang2.
Just nak share gambar je, blh?



Last day lepas exam last paper. Yg kat tgh tu Dr Nisak yg comel~

With our Clinical Instructors and Dr Zul..

Yang dirindui dan merindui.

Last day pi shooting kat fakulti.Gambar ni nampak mcm professional je. 
Therefore, I like it. hoho


Dan yg last sekali gambar kami (Malay Dietetics)
Ye, anak teruna ade 2 orang sahaja.
Yang lagi 10 adalah anak dara.

Dengan itu, saya akhiri post kali ini dengan sebuah hashtag. HAHAHA.

#iamofficiallymissingyou

kbye.

No comments: