The Secret Teaching Of All Ages

To live in the world without becoming aware of the meaning of the world is like wandering about in a great library without touching the books..

Friday, June 22, 2012

Pengunguman! pengunguman!

Lamanya tak menaip kt blog..wuuu~ rindu!!
maaf ye bloggie..kerana..
aku telah menduakan kamu dgn twitter si burung biru itu..maaf..maaf..
pasni aku akan cuba utk berlaku adil dgn memberikan kasih sayang yang seadilnya kpda kalian berdua..
eh?berdua ke?bertiga la kot..masuk ngan si peshbuk tu skali..heh heh..*senyum senget*


*********

aik?ape ni..
masuk2 post baru terus nk merepek, melalut..
ce la kasi salam dulu..
ape punya anak dara fida ni..tak sopan..tak sopan..

............................

err..
ok..ok..fine~

Assalamualaikuuuummmmm~~ ade org takkk??
mmg takde org nk jwb pun..
ok,takpe..

sebenarnya kan..
hari ni..aku ade bwk 1 berita gumbira utk semua..
eh bukan utk semua..berita gumbira utk aku je sbnrnya..
dan utk mereka-mereka yg terlibat..
apekah beritanya??
jeng jeng jeng..!

"Saya, dengan ini merasmikan Majlis Penutupan Program 'Final Exam' bagi Semester Kedua Tahun 2012.."

--------------------------------

what????
final exam sudah tamat....???
Yaaaahhhuuuuuuuuuuuuuuuu!!!
SUKE-SUKE!!

tapi! tapi!tapi..!


tamat sementara je la kan?
hanya utk sem ini SAHAJA..
sem depan ade lagi insyaAllah..

Sooo..
"suke lagi tak??suke lagi tak??"

eheh..sukernyerwww~ =,=

ape-ape pun..
aku dah merdeka utk sem 2 yg agak memenatkan ini..
mulai dari saat keluar dari dewan exam pagi tadi,aku bertekad..
bahawasanya aku mahu START bersenang lenang dan tanak study dah pasni!
tapi yg pasti..hanyalah utk 3 bulan lamanya..


MUAHAHAHAHA!
sungguh menarik dan best sekali rancangan anda fida!
ade sesape nk join tak?
meh..meh..

cuti 3 bulan~~
tak payah pegang buku, tak payah study, tak payah pegi kuliah, tak payah pegi lab,
tak payah buat lab report, tak payah buat assignment, tak payah buat test,
tak payah itu, dan tak payah ini..bla bla bla..

"ok..CUKUP!"

utk tidak terus menampakkan bahawa aku ni sgt lah teruk dan malas,
better aku berhenti mention ape lagi perkara yg 'tak payah' itu..
hah hah..

now..kata-kata utk bloggie..
lepas ini awak akan sentiasa dimanjakan oleh.....
oleh....
oleh....
oleh siapa lagi kalau bukan...tuan awak yg cumil ini?
"UWEEEKKKK!" *MUNTAH HIJAU*


dun worry my dear..
i'll always be there for u..
eh yeke?salah ayat??..
ke patut nya "you will always be there for me"?
aku yg perlukan blog ke atau blog yg perlukan aku?
ape2 lah..kami saling memerlukan sbnrnye..*cheh waaahh*

yg penting pasni aku akan ade lebih masa utk :

-menaip bnda yg selain daripada lab report & assignment

-menonton selain daripada video proses DNA-mRNA-bacteria bla bla bla

-men'sleep'kan diri berjam2 lamanya (the best part) heh heh heh

-merehatkan otak yg mempunyai 6 lobes,3 fissures dan 3 jenis meninges layers ini

-memainkan org yg menunggu dirinya utk dimainkan

- menganiaya laptop dengan online se-lama mungkin

-mengacau org yg boleh dikacau

-dan "me-me" yg sewaktu dengannya..


fuuuhhh! boleh tahan jugak perancangan aktiviti masa cuti nih..
boleh bawak untung~
untung yg tak untung sgt laaa..
sebab xde bnda yg bermanfaat pun dlm list..
jgn salah faham..
sbnrnya..
ade je bnda baik yg aku nk buat..
tapi bak kata org..

"tak payah nk tnjuk baik sgt la"..

so yg baik biarlah disimpan dan mnjadi misterii~
waaahhh~ gituuuuu...

ok lah..setakat ini sahaja dlu..
esok aku sudah mawu berangkat pulang ke Taiping..
doakan keselamatan aku yg balik seorang diri ini ye..
wuuuu~
takde teman..forever alone punya olang.. seddddeeiiiyyyhhhh~!

till then..salam..

No comments: