The Secret Teaching Of All Ages

To live in the world without becoming aware of the meaning of the world is like wandering about in a great library without touching the books..

Thursday, August 30, 2012

Eh! Dah terlambat ke?

♬ Dam dam dum bunyi mercun
Kanak-kanak segera datang berduyun  
♬ Dam dam dum mercun berdentum
Semaraklah hari raya ini tahun! 

Haiii..! haiii.. haaiiii..!!
Assalamualaikum semua..!

Nampaknya agak lama jugak ye aku membiarkan blog ni tak berusik..
Post yang ini pun aku terpaksa memaksa diri utk menaip..
kalau terus dibiarkan,kang ada yg sangka blog ni tak bertuan pulak..
HA HA HA.. kesian betul naseb kau duhai blog usang ku~

ok,abaikan perkara tak bermatlamat itu..

sepertimana yg semua dah jangka..
aku memang hapdet blog just utk wish..
"selamat hari raya.!!!"
  


ya betul..tepat sekali..
memang itu lah tujuan utamanya..
and i know..semua orang pun dah tahu..
fine..semua dah boleh meneka aku la kiranya?
ok..dah tak mencabar la cemni..

as you know lah kan..
walaupun agak lambat (memang lambat pun) aku wish hari raya..
but at least..
aku wish! kannn~
cepat cakap "ya"..
kalau tak takde duit raya..

oh,lupa..
yg dtg blog ni mostly semua dah pangkat 'mokcik' 'pokcik'
mana main duit raya dah..hahaha
selamat~

setelah berjaya melafazkan ucapan "selamat hari raya" sebentar tadi..
hatiku terasa begitu tenang sekali.. (eceehh~)
bukan apa..
sebab bila ada event berlaku,contohnya??  RAYA la of course~
dan aku pulak buat donoo je kat mr. blog ni..
terasa amatlah bersalah..

"why rasa bersalah?"

sebab i syg u la mr. blog..
that's why la.. heheh.. 

dan reaksi mr. blog adalah??



*omo..blushing?

ok..ok..blog aku dah mula mengembang..
kembang..kembang..kembang lagi..
oohh no! tidaakk..tidaakk...



*maaf, blog ini tergendala akibat letupan yg tidak dijangka*



.........................



ok,sudah cukup sudah with all of your so-called 'jokes'..fida.. -,-

maaf lah ye..
like i said before..
aku memang suka merapu..
hobi sambilan katanya..
can't help it..
sorry..

a'ah..macam tepat pulak nak mintak sorry time-time raya gini..
so dah alang-alang tu..emm..
aku nak mintak sorry lah ye..
bulih ke?
eish..
ada pulak mintak sorry?
salah..salah..
haruslah menggunakan bahasa melayu dgn proper betul..
so lagi sekali lah ni?..

ok..ok..

aku mintak mahap lah ye kalau ada tersilap di mana-mana..
tak kira la sama ada di luar blog ni..
mahupun di dalam blog (for sure ada)..
maaf kalau ada tersinggung-sakitkan hati dan perasaan sesapa..
maaf kalau ada termengata-mengumpat sesapa..
maaf kalau ada terbuat salah-silap kat sesapa..
maaf utk segalanya lah! senang citer..
susah pulak nak tulis satu-satu kan..
orang nak membacanya pun sama penat..
maaf lagi sekali duakali tigakali..

dan diharap kalian dapat terus memaafkan insan yang cumil  ini..
sebab aku tahu..walaupun aku dah mintak maaf bnyk kali pun..
yang pasti..
aku memang akan ulang buat benda yang sama lagi..

alaa..korang pun sama kan?
alaa..alaa..meh la kita ngaku sesama..
heh heh..

so dengan maaf maaf yang telah terucap tadi..
aku rasa cukup lah kot utk masa ini..
setakat ini sahaja dahulu warkah kekanda yg macho lagi hensem utk adinda yg comelss..
HAHAHAHA!
orait..lain kali pulak lah aku mintak mahap lagi ye?
insyaAllah..

eh..sebelum itu!
nanti la jap~
cepat benor kome nak pegi..
nak ke mane nye pun?
bukan boleh pegi beghaye dah pun..
udah haghi ke duo belaih dah pun..
ade ke orang beghaye lagi?
eh?ade eh?
ok2..pape pun..ce sabor sat..

ni haaa..
sebelum mengakhiri celoteh ini..
aku nak menyanyi sket laa..
kira boleh lah ye?

dengor..dengor.. *walaupun tak dengor*

♬ "Maafkanlah jika ada terlanjur perkataan
Diharap supaya jangan disimpan 
♪ Ku berdoa selamat panjang umur murah rezeki
Semoga Tuhan akan memberkati.." 

huuuuuuhhhh!!!!!
cayalah!!



HAHAHA..
*bangga*

tu je..

kbai..

Assalamualaikum~

No comments: