The Secret Teaching Of All Ages

To live in the world without becoming aware of the meaning of the world is like wandering about in a great library without touching the books..

Wednesday, July 31, 2013

The more the merrier!!

Assalamualaikum semorang..

Pertama sekali marilah kita mengucapkan syukur kerana
masih diberikan nafas pada Ramadhan yg ke-22 ini..
dan aku juga tak lupa utk bersyukur kerana..
akhirnya aku berpeluang juga berbuka puasa bersama sedara maraku..
"alhamdulilloh~"

bab-bab gather reramai gini, aku mmg gemor sungguh..
ye lah..
bak kata omputeh, the more the merrier, ye idok?
so lagi ramai,mmg lagi meriah pun la..
meriah2 ni, aku mmg sukakkk~
sebab apa aku sukak?
sebab, bila ramai org, maka..
makanan juga otomatik akan jadi ramai. eh banyak.

makanan yg tersedia pada hari tersebut tersangatlah banyak 
sbb semorang menyumbang part masing2..
so disebabkan aku agak tamak orangnya dan teringin nak merasa semua mknan
so aku terpaksa buat beberapa trip utk makan
 iaitu waktu berbuka, lepas maghrib, dan lepas terawih.. HA HA HA
oh ye..kebab tu abah yang buat..rajin kan abah kitew~ hiks.


alhamdulillah.. terasa bahagia sangat dapat terawih sesama dgn sedara mara.. 
walaupun hanya sekali.. tapi itu dah lebih dari cukup.. :')

dan best jugak dapat main bunga api bebanyak 
sebab pakngah borong dari padang besar..
walaupun ade bermacam jenis mercun, tapi....
aku main bunga api & mercun pop pop je (itu yg paling sesuai).. 

oh ini lagi satu part yg best.. 
bila semua sedara balik taiping
maka amsyar a.k.a cha cha a.k.a si bulumatapanjang ni pun akan balik..haha..
mmg seronok dapat cium cha cha puas2 time dia tido..
amsyar ni bkn jenis nak kat orang.. 
so kalau nk cium dia ke nk peluk semua kena tunggu dia tido..
tapi pelik.. aritu time dia berjaga pun aku dapat peluk cium dia.. 
tak memberontak pulak beliau.. redho jer.. HA HA

yang ni paling best! 
along mursyid & kak ekin bawak balik safiyyah hannan balik taiping!
hannan ni kira cicit sulung opah laa..
hannan dah 5 bulan baru la aku dapat tgk beliau secara live..
selama ni duk tgk kat fb je..
geram dgn budak mata bolat pipi labuh ni..
budak ni tak nak kat orang yg dia tak kenal..
tgk bnyk sgt muka strangers..
mula la nangis.. aritu keje nangis je la..
haha..sian hannan..

gambar2 hannan ni semua gambar curik..
*maaf ye along, tumpang curik sebentar*.. :p
aritu takleh nak tangkap gambar sbb budak kecik ni asyik nangis je keje.




.............................



eh gambar dah habis?
haha.. itu saja lah nampaknya..

Sekian, wassalam..

No comments: