The Secret Teaching Of All Ages

To live in the world without becoming aware of the meaning of the world is like wandering about in a great library without touching the books..

Friday, December 6, 2013

Aku mampu..

Assalamualaikum..

waahh lama benor tak menjenguk tempat ni.
sawang teruk sgt dah.
tak sempat pun nak update bagai.
hidup makin busy.
schedule makin packed.
keje makin bertimbun.
dalam tak sedar, ilmu pun makin bertambah. :)
alhamdulillah.
aku tak merungut.
aku sedar inilah kehidupan.
bukan senang nak senang.
aku redha. :)


teruskan kehidupan dengan keikhlasan.
insyaAllah semua jadi mudah.
insyaAllah aku mampu.
Allah tahu aku mampu.
aku jugak tahu aku mampu.
InsyaAllah. dengan izinNya.

entry ini hanya sbg satu peringatan utk diri.
yang selalu leka.
yang selalu alpa.
yang selalu terlupa.
bahawa Allah ada.
untuk bantu hambaNya.



No comments: